نکاتی مهم در مورد دستگاه توری فرنگی


دستگاه توری فرنگی یکی دیگر از مهم ترین دستگاه های تولید فنس محسوب می شود.

در مطالب قبلی شما را با برخی از مهم ترین ویژگی ها و مشخصات این نوع دستگاه ها آشنا کردیم و اطلاعات مهمی در این مورد در اختیارتان قرار دادیم. در ادامه همراه ما باشید تا در مورد دستگاه توری فرنگی و همچنین سایر دستگاه های تولید فنس اطلاعات بیشتری به دست آورید.

دستگاه توری بافی

آشنایی با مهم ترین مشخصات دستگاه توری فرنگی

نام دیگر دستگاه گابیون بافی دستگاه توری فرنگی می باشد. گابیون ها و یا توری های فرنگی معمولا سیم هایی شبکه ایی هستند که به صورت افقی بافته می شوند. حداکثر ابعاد این نوع سیم ها حدود 3 میلی متر می باشد.

معمولا طول رول های سیم های توری حدود 1200 میلی متر می باشد.

توری های فرنگی ابعاد و اندازه های متنوعی دارند و بسته به دستگاهی که خریداری می کنید می توانید ارتفاع و طول متفاوتی از متراژ را برای توری های فرنگی و گابیون ها داشته باشید.

بسته به نوع دستگاه توری بافی لازم است تا برای دوام و ماندگاری هر چه بیشتر این دستگاه ها مراقبت و نگهداری متفاوتی را برای این نوع دستگاه ها به کار ببرید.

با استفاده از دستگاه های فنس بافی می توان فنس هایی گالوانیزه شده و روکش شده تهیه کرد. سیم ها و فنس هایی که با مقدار درصد کربن پایین تولید می شوند. این نوع فنس ها کارایی و دوام فوق العاده ایی دارند. با استفاده از فنس های توری حصاری و همچنین گابیون می توان حفاظت و مقاومت بیشتری را برای محیط پیرامونتان فراهم کنید.

در ادامه مقالات شما را با سایر نکات مهم در خصوص انواع دستگاه های فنس بافی اشنا خواهیم کرد.

برای تهیه بهترین انواع فنس های توری و گابیون می توانید با کارشناسان ما در تماس باشید.

فولاد بافت شمالغرب اماده ارائه بهترین دستگاه توری فرنگی با مناسب ترین قیمت ها می باشد.

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

4 × 4 =

مشاهده همه محصولات